FK fotbal Třinec: Patrick Oboya: Je radost tady být



(25.2.2011) Devátý den tráví v česko-polském příhraničí reprezentant Keni Patrick Oboya. Zkušený ofenzivní záložník, jenž v minulosti patřil k nejlepším cizincům Gambrinus ligy se bude snažit v jarní části pomoct Třinci k postupu do vyšších pater druholigové tabulky.

Patriku, jak jste se ocitl v Třinci?
"Já jsem přišel do Třince z Mostu na šestiměsíční hostování. Doufám, že to bude pro mě výborné období se šťastným koncem."
Vedení mosteckého klubu v médiích bylo nespokojeno s vašim pozdním příjezdem z reprezentačního srazu, můžete říct co se stalo?
"Byl jsem s národním týmem, ale pak nastaly menší problémy s elektronickou letenkou, musel jsem celou objednávku zaslat znovu a tím se problém vyřešil."
Jak hodnotíte zdejší prostředí?
"Tým je velmi dobrý, hráči jsou tady přátelští. Jsem tu spokojený. Je to tady příjemné, každý se směje a to se mi líbí"
Jakou atmosféru zde cítíte?
"Hráči i trenéři jsou fantastičtí. Je tady radost být."
Na internetu koluje video prezentující vaši individuální techniku, kde jste se to naučil?
"Naučil jsem se to v Keni. Když jsem byl malý, tak to bylo jenom fotbal, fotbal, fotbal. Každý den, když jsem měl čas, hrál jsem fotbal, ve škole jsme hráli fotbal a tím jsem se zdokonaloval. Fotbal je můj život."
Za devět dní nastoupíte k prvnímu mistrovskému zápasu proti Hlučínu, jak ho vidíte?
"Bude to velmi dobrý zápas. Očekávám rychlý zápas. Pro nás to bude důležitý zápas, protože pro psychiskou pohodu je dobré vstoupit vítězstvím a povedeným výkonem do jarní části."
Děkuji za rozhovor.

No comments:

Post a Comment